2012. március 11., vasárnap

avent mam cumisüveges csomag - Jelenlegi ára: 1 Ft .

aventek nagyon használtak. az itatót nem használtuk, használtan vettem ugyanigy csomagban, de nem akartam kidobni hátha valakinek jó. ha nem akkor majd kidobja a vevő
mam cumisüveg 330-as , karcos, de nem nagyon használtuk. cumija nincs egyiknek sem.
aventek nagyon használtak , kérlek ennek tudatában licitálj. az itatót szerintem lehet jobban jártam volna ha kidobom...
a kék pohár is csak itt áll már egy ideje.... nem használtuk
egyik avent cumisüveg csak külön valami gyürüvel használható. keveset használtam, mert az a gyürü egyből eltünt. másrészt nem szerettem, mert új korában is olyan homályos volt az üvege.
postaköltséget csomagolás után tudok mondani.



Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2012-03-08 22:03
. avent mam cumisüveges csomag - Jelenlegi ára: 1 Ft

Fontos